torsdag 18 mars 2021

Nu kunde jag inte hålla mig längre

Inlägget innehåller annonslänkar



Nämen se där - min lilla kycklingarmé har kläckts på nytt :-)

Nu kunde jag inte hålla mig längre. Påsken är ju så kort och jag har inte särskilt mycket pynt så när jag varit och införskaffat lite nytt till vasen så passade jag även på att ställa fram de där söta långbenta kycklingarna. Det är inte helt lätt att få tag i de där rackarna och några färger har utgått men vita och några andra färger kan man fortfarande hitta. 




Jag köpte också körsbärskvistar och satte i min nya vas tillsammans med lite tulpaner.


Jag får alltid många frågor om de underbara ljuslyktorna och de finns här.



Ljuset nu alltså. Man kan ju inte bli annat än lycklig. Vilken skillnad det gör för humöret.
Något som också gör gott för humöret är att snart börjar trädgårdssäsongen igen. Extra roligt blir det med en ny matgrupp på terassen som anlände igår. Lovar att visa er snart!

Kram M


Inga kommentarer: