måndag 15 mars 2021

Underbart doftljus och härliga produkter för huden

I samarbete med Rosenserien





Jag erkänner glatt och villigt att jag är beroende av doftljus.
Får liksom ett lugn i kroppen av att känna en god doft när man kommer in i ett rum.

Såklart ska det vara bra doftljus som doftar sådär lagom mycket och baserat på bra råvaror.

Ett tips är detta underbara doftljus - Neroli - från Rosenserien. Naturliga doftoljor från apelsinblom, ros, bergamott, kryddnejlika och sandelträ. Mmmmmm. 

Vaxet är baserat på ekologisk svensk rapsolja och innehåller vare sig paraffin, stearin eller palmolja. 

Just nu är det kampanj på detta doftljus och med min kod SANDBLOMMAN20 får du ytterligare 20% rabatt så passa på att beställa hem!

Visste du att för bästa resultat ska man alltid bränna alltid ljuset så länge att ljusmassan på ytan blir flytande ända ut till ljusets kanter för att undvika grop.



Och på tal om Rosenserien - en svensk ekologisk hudvårdsserie som startade redan 1984. Basen i produkterna är rättvisemärkt aloe vera, kallpressade vegetabiliska oljor och kinesiskt grönt te vilket gör dem effektiva och dryga. Produkterna innehåller äkta rosenolja, rosor har i alla tider varit kända för sina välgörande egenskaper. 

Innehållet är 100 % naturligt och med en hög halt ekologiska certifierade ingredienser. Alla produkter är Cruelty free godkända av Djurens rätt och PETA. De flesta produkter är dessutom vegancertifierade.



Jag har testat produkterna i några veckor och tycker de är helt underbara. På bilden ser ni några av mina favoriter när det kommer till rengöring och fukt.

Kan tipsa om att hela sortimentet är på kampanj just nu och med min kod SANDBLOMMAN20 får ni alltså 20% extra rabatt - alltså hela 35% rabatt totalt. 



En produkt jag speciellt vill lyfta fram är denna morotsolja. En underbar fuktgivande olja som ger huden både näring och fräsch lyster. Använd som fuktkräm eller under din vanliga fuktkräm.

Oljan har fått flera utmärkelser och det förstår jag verkligen.



Önskar er en fin måndag!
Kram M 


2 kommentarer:

Maria Jonsson sa...

Underbart Marie. Vilka vackra bilder, fina ord om dessa fantastiska produkter! Doftljus förgyller verkligen och är de dessutom giftfria , kan man ju njuta till fullo. Tack för inspiration!
Kram Mia

Marie sa...

Underbart att höra Mia <3 Älskar doftljuset och alla härliga produkter från Rosenserien.
Kram Marie