onsdag 3 mars 2021

Vårpyntar eller påskpyntar lite i förväg

Inlägget innehåller annonslänkar





Jag klickade hem lite vårnytt häromdagen och var ju såklart tvungen att testa hur det skulle se ut. Ok, kaninen är kanske lite "påskig" men ni vill ju ha inspiration och hinna klicka hem, eller hur?




En bunt forsythia-kvistar fick följa med hem från matbutiken och det blev hur attans fint i den nya krukan/vasen eller hur? Kvistar = snabb vårkänsla inomhus.




Och så har vi den här sötnosen. En liten godisgömma i form av en kanin. Hur söt?!?
Den kunde jag bara inte motstå....



Kaninen är i samma serie som krukan så det blev perfect match!
Godisgömman finns i två storlekar. På bilden den lilla. Den större varianten här.

Nu ska jag lägga upp gardiner. Jag tror nämligen jag äntligen hittat de rätta till vardagsrummet.
Sen blir det en powerwalk fram emot kvällen innan vi ska äta sushi.

Kram M


Inga kommentarer: