torsdag 10 september 2020

Så fin sammetskudde med giraff

Ett samarbete med Nouvach


Jag måste visa er ett nytt kuddfodral som är så himla fint. Älskar vackra prydnadskuddar och en ny kudde kan verkligen förändra intrycket i en soffa, en fåtölj, i sängen... till ett rimligt pris.

Nu på hösten tycker jag det är roligt att byta ut en och annan kudde och få in lite mer höstkänsla. Sammet är ett material som jag gillar mycket, speciellt på höst och vinter, och trenden med sammet håller i sig. Det tröttnar vi inte på i första taget.

Har ju tidigare skrivit om att djurprint och motiv med djur tillhör ELD-elementet och därmed ger en varm känsla till inredningen.

Sammet, djurprint och bra pris. Tre önskningar på en gång som den gamla reklamen för Kinderägg säger. Det stämmer i detta fallet.  

Min nya kudde fick ta plats i häng-gungan i sovrummet.Visst är det helt underbart. Alltså giraffer är så coola djur. Har haft den stora glädjen att se dem på nära håll flera gånger på safari i Sydafrika och Botswana och i Zambia skred de stolt runt utanför hotelldörren. Så vackra. Så graciösa.

Här hittar man de fina kuddfodralen i sammet med djurmotiv. Självklart har jag en rabattkod till er också! Ange SANDBLOMMAN i kassan så får ni 20% rabatt på det redan förmånliga priset.

Det finns flera olika motiv att välja mellan om man inte vill ha just giraffen (elefant, gepard, leopard och två sorters tiger) och själva sammetsfodralet kan man få i flera olika kulörer. Min giraffkudde är i kulören Caffelatte, en varm beige ton.





Åh, man vill ju ha en i varje färg liksom.... Så snyggt att matcha!

Kram M <3


Inga kommentarer: