onsdag 2 september 2020

Rullar med min skin roller

Annons - rabattkod längre ned



Vad pysslar hon nu med tänker ni kanske? Jo, men här står jag i badrummet och jobbar på mitt glow och stimulerar hudens cellförnyelse.

Jag har nämligen fått testa en så kallad skin roller från Swiss Clinic. Det är en liten rulle försedd med små, små nålar som man rullar över huden för behandling av både ansikte och kroppen.

När man rullar verktyget över huden penetrerar hundratals micronålar hudens översta skikt och förutom ökad cellförnyelse så bidrar detta även till ökad produktion av kollagen och elastin samt ger bättre upptag av efterföljande hudvårdsprodukter som t ex fuktcreme, serum eller en ansiktsmask.

Skinrollern kommer med 3 utbytbara rullar med olika storlek på nålhuvud anpassat för både ansikte och kropp. 

Behandlingsområden är:

  • acneärr och andra ytliga ärr
  • ojämn pigmentering och hudstruktur
  • fina linjer och rynkor
  • förstorade porer
  • hudbristningar

Jag har testat i ett par dagar och det känns jättebra. Kör en stund på kvällen efter att jag rengjort ansiktet och smörjer därefter på en nattcreme. Tycker redan huden känns mjukare och att porerna dragit ihop sig.

Självklart har jag fixat en rabattkod till er också! Ni får hela 200 kr rabatt på skinrollern om ni anger koden SANBLOMMAN200 i kassan. Hur bra är inte det, så säg!

Ska testa på pigmentförändringar på kroppen också och så ska ni få rapport vad jag tyckte om det och även hur det fortsatta resultatet i ansiktet blir efter lite längre användning.


Ha en fin lillelördag!
Kram M <3

Ett samarbete med Swiss Clinic






Inga kommentarer: