söndag 14 juni 2020

Snyggaste linneklänningen och prisvärda solglasögon

Inlägget innehåller annonslänkar




Klänning, ett par snygga solisar och en glass i handen. Det är sommar för mig.

En skön linneklänning är något av det bästa jag kan ha på mig en varm sommardag och ändå känna mig sval och snygg. 

Finns även i flera färger.






En Nogger är alltid ett säkert kort. Vill alltid ha i frysen :-)
Fick tips om Magnum Salted Caramel, den måste jag prova. Jag gillar ju allt i den smaken!


Nymålade odlingsbäddar - härlig känsla. 
Och alltså kolla vår Nevada-ros. Hundratals blommor på den och det bästa är att denna ros är remonterande (dvs blommar om och om igen hela sommaren).


Nu blommar även den rosa jättevallmon. Varje blomma är stor som en hel hand. Älskar hur de höjer sig i rabatten och liksom svajar i vinden. En riktig favorit denna tid.

Ha nu en skön söndag!
Kram M <3






Inga kommentarer: