onsdag 3 juni 2020

Bästa värmeskyddet för håret

I samarbete med Bobby Oduncu 




Jag måste tipsa om ett så himla bra kombinerat balsamspray och värmeskydd. Mitt hår blir så torrt nu på sommaren när man är ute mycket i solen och då behövs det massor av återfuktande.

Nu har jag testat Bobby Oduncus Heat Protecting Conditioning Spray, som alltså är en multifunktionell produkt med både så kallat leave-in balsam (man sköljer inte ur det) och värmeskydd, ett tag och jag är så nöjd med resultatet.

Håret blir verkligen så mjukt, glansigt och mindre torrt och frissigt.



Man kan använda denna produkt i både fuktigt och torrt hår och den bildar en skyddande film runt varje hårstrå så det inte skadas när man stylar håret genom föning eller med lock- eller plattång.

Och nästan det bästa av allt - den doftar helt magiskt gott! Jag kan inte låta bli att dra fram en slinga då och då och känna på doften...



Jag brukar spraya i fuktigt hår när jag tvättat det och innan jag torkar det med fönen.
Andra dagar när jag bara ska styla till det med locktång eller plattång så sprayar jag en stund innan för att skydda håret. Tänk bara på att det måste torka innan man sätter locktången i håret - men det tar inte lång tid alls.


Kan också nämna att produkten passar för alla hårtyper och är helt vegansk.

Balsam- och värmeskyddet är skapat av kändisfrisören Bobby Oduncu och i serien finns även schampo, balsam, hårspray och torrschampo. Alla med samma magiska doft som beskrivs som "en lätt söt doft med härligt djup och fräschhet. Basnoten i vanilj kompletteras med blommiga mellannoter och en lätt fruktig toppnot". Ja - du hör ju själv!

Ha en toppendag bästa du!
Kram M <3



This post contains adlinks from Adviral



Entire Luxury Package / Schampoo / Conditioner / Hairspray / Dry Schampoo

Inga kommentarer: