söndag 22 juli 2018

Vår nya relaxavdelning i pergolan och rabatt på spa-bad

Men heeej! Väldigt dålig uppdatering här från mig de senaste veckorna... Vi kan väl säga så här: Vi njuter av denna magiska sommar med allt vad det innebär så bloggen har helt enkelt fått vila ett tag.

Varma, heta dagar och långa ljumma kvällar. Vad mer kan man önska sig en sommar hemmavid?


Lite så här ser tillvaron ut just nu. Nerkrupen i ett svalkande bubbelbad under bambutaket med utsikt över trädgården....


Ja, vi har blivit med bubbelbad och det är heeeeelt underbart! Här kan man bubbla både varmt och kallt och just nu har vi satt tempen på 26 grader vilket är superhärligt.


Vårt spa-bad kommer från Coolest och denna modell heter Mont Blanc och har plats för upp till 6 personer. 


Blir du också sugen på ett spa-bad från Coolest så har jag ett kanonerbjudande till dig! Använder du min kod "sandblomman" får du nämligen fram till den 31/8 2018 20% rabatt på alla spa-bad. Poolerna är redan nedsatta så med min rabatt kan du göra ett superklipp just nu!!


Vi är så nöjda med vår nya relax-avdelning i stora pergolan. Bubbelbadet i ena ändan och sedan våra sköna vilsängar i den andra. Jag ska fota lite på kvällen när ljusslingorna är tända också, det är verkligen stämningsfullt!


I och med att vi placerade poolen här så flyttade vi det turkos mosaikbordet bort till lilla pergolan och det blev jättebra för det bordet är lite större så man kan sitta fler där i kvällssolen. Och då flyttade det mindre blå mosaikbordet vidare till en annan plats, haha. Ni ska snart få se resultatet.

Ha en fin söndag!
Kram M <3





Inga kommentarer: