onsdag 21 mars 2018

Rosa naglar och rosa blomsterprakt

Inlägget innehåller adlink




Idag på förmiddagen var jag hos min nagelstylist och fixade naglarna. Eftersom humöret var på topp och vårkänslorna spirade i kroppen fick det bli rosa glittriga denna gång.

Sitter och jobbar en stund på mitt kontor och senare ska jag in till Malmö på ett inrednings-event och samtidigt passa på att hämta hem fler kartonger från magasinet. Det händer så mycket just nu och tiden går i ett rasande tempo men det är kul!


Jag måste visa er den fantastiska buketten som jag beställde från Interflora.se i slutet av förra veckan. Den heter "Rosdröm" och är verkligen som en dröm! 


Rosor, alstromeria, tistlar och eucalyptos. Det här var verkligen en maffig bukett som jag beställde till vår invigning och Interflora.se har massor av olika typer av buketter i olika prisklasser man kan beställa på nätet och få hemskickade eller till någon som behöver lite uppmuntran.


Jag flyttar runt den där buketten i huset, vill liksom ha den med mig överallt! På natten åker den ut i förrådet där det är lite kallare och det är verkligen ett tips om man vill få buketter att hålla längre!


Vilket ljus idag alltså! Det flödar in i huset och lyser upp hela köket och vardagsrummet. Enda nackdelen är att man ser de smutsiga fönsterrutorna, men man får blunda för det....



Ha en finfin lille-lördag mina vänner!
Kram M <3






Inga kommentarer: