lördag 11 november 2017

Singles Day och tokbra rabatt på möbler och inredning

* Inlägget är reklam för Solhem Inredning och innehåller reklamlänkar *




Lördag och helg - hur underbart!? Vi ska iväg på roligheter som jag berättar mer om senare men först tänkte jag dela med mig av ett helt suveränt erbjudande som gäller BARA IDAG!

Det är nämligen Singles Day idag och vad är då det? Jo, Singles Day inträffar 11 november och kan enkelt kallas för Kinas svar på Black Friday. Dagen kallades förut för ungkarlarnas dag, då den var riktad främst mot ensamstående män. Att den infaller just på lördag är ingen slump, då datumet skrivs 11/11, det vill säga fyra ettor (singlar).

Hur som helst så ni som är intresserade av inredning - hör upp! Bara idag får ni med min kod Solhem24h 25% på all inredning och möbler hos Solhem Inredning.

Det finns verkligen så mycket fint och jag har plockat ut några favoriter:


Lampor. Denna från Hübsch. Klick


Soffbord och satsbord. Detta kommer från Borste Copenhagen. Klick


Så snygga speglar. Denna från House Doctor. Klick


Hetaste trenden just nu - sittpuffar i sammet. Från Bloomingville. Klick


Snygga inredningsdetaljer. Liljan från Skultuna. Klick


Mysiga plädar. Dessa från Klippans Yllefabrik. Klick


Kanske en hänggunga från Sika. Klick


Eller en ny matta från House Doctor. Klick



Happy Shopping och kom ihåg att erbjudandet gäller bara idag den 11 november 2017:

Kram M <3













Inga kommentarer: