torsdag 6 april 2017

Rabatt på suveräna hörlurar från Sudiosweden

Jag måste visa er mina nya ursnygga hörlurar från Sudiosweden! Helt fantastiskt ljud och den här nya modellen i läder med sköna, mjuka örkuddar och utbytbara sidolock är verkligen topp. Trådlösa såklart och kompatibla med alla Bluetooth-enheter.

Helt suveräna när man är ute och joggar, tar en powerwalk eller tränar på gymmet. Ja, de är riktigt bra närhelst man vill lyssna på musik, en podd, en ljudbok eller vad man känner för.


Just nu kan jag erbjuda er 15% rabatt på valfria hörlurar från Sudiosweden om du anger koden sandblomman15 i kassan! Du får dessutom ett snyggt mobilskal på köpet (värde 275 kr), hur bra är inte det!?? Dessutom fri frakt.

Erbjudandet gäller tom den 20 maj 2017 och är ett samarbete med Sudiosweden.


Mina hörlurar heter Regent och finns även i vitt. Lite roligt att man kan köpa lösa sidolock och uppdatera lurarna med ett nytt utseende. De här i marmor är hur coola som helst.



Som sagt, riktigt snygg design och suveränt ljud. Jag har även små trådlösa Vasa Blå sedan tidigare. 
Nä hörrni - dags att uppdatera Spotify-listan och ge sig ut på en tur!


Inga kommentarer: