lördag 26 november 2016

Rabattkod och fri frakt på klocka och accessoarer från Daniel Wellington

Nu har jag ett toppenerbjudande till er mina kära följare! Med rabattkoden SANDBLOMMANS får ni 15% rabatt på alla snygga klockor och accessoarer hos trendiga Daniel Wellington. Ange koden i kassan så dras rabatten av.

Rabatten gäller till och med den 15 januari och det är dessutom fri frakt över hela världen. Hur bra som helst. Perfekt julklapp till dig själv eller någon kär.

Under Black Friday-helgen (fram till 28 november) får du även ett valfritt utbytbart klockarmband utan extra kostnad när du köper en klocka.


Själv har jag kompletterat min klassiska klocka med ett snyggt och stilrent armband. Finns i guld, silver och roséguld.


Den nya svarta kollektionen är sååå snygg tycker jag!


Utbytbart klockarmband. Detta har jag själv. 



Snyggt läderarmband med spänne i guld, silver eller rostguld








Inga kommentarer: