torsdag 17 november 2016

Gråblått, natur och lite bling

Som jag skrivit om många gånger tidigare - inget kan väl förändra känslan och uttrycket i ett rum som byte av textilier? Jag har ett helt litet "kuddförråd" som jag byter med efter årstid och humör.

Jag fick en sådan fin sammetskudde och en liten vacker rund vas i just gråblå nyans som fick mig att sätta tonen på loftet/vårt tv-rum.

Den gråblå färgen är så vilsam och vacker tycker jag och tillsammans med toner och material i natur och såklart gröna växter blir den otroligt harmonisk. Vi har ju mycket vitt på loftet; vitt golv, vita väggar och tak och en vit soffa så det behövs värmande toner för att det inte ska kännas för kallt.

Jag jobbar med ett så roligt projekt just nu som innebär att jag får köpa hem en massa fina inredningsprylar till en kund och det är ju bara för himla trevligt att få klämma och känna på en hel massa ögongodis.

Nu önskar jag er en riktigt fin eftermiddag så ses vi snart igen.

Kram M <3

I soffan från vänster; sammetskudde DayHome, kudde med bling DayHome, rund sammetskudde Butik Michaelsdotter, blågrå kudde Madame Stoltz/Interiorbox, pläd Klippans yllefabrik.
Ljusstake gammal, rund vas Catcoee/Interiorbox, diamantljuslykta House Doctor, Ljus Enjoy Candles
Skål Alessi och snäckbollar gamla, Matta Linje Design




Inga kommentarer: