fredag 22 augusti 2014

Hej fredag och godaste chokladtårtan

Hoppas fredagsfeelingen är på topp! Jag laddar för fullt inför en spännande och intensiv helg som jag snart kommer att berätta mer om...

Någon fredagsstädning hanns inte med idag. Plockade in lite fina blommor från trädgården och satte i vaser och små koppar så får vi blunda för dammtussarna ;-) Höstanemoner, solhatt, höstflox och rosor är underbara att plocka in så här års.

Förbereder just nu en saffransdoftande fisksoppa med aioli till kvällen och den sprider härliga dofter här i casat.

Och så måste jag tipsa om något som kan vara den godaste chokladtårtan ever faktiskt! Härligt nötig och tungt chokladig är den en ny favorit. Recept har jag lagt upp till er på Tildas Kök & Vin. Jag uppmanar er att prova denna!



Inga kommentarer: