söndag 3 april 2022

Skönaste klänningen med Peace-märke





Hej Sköna Söndag!


Soliga dagar som denna när det fortfarande är kallt ute är det faktiskt redan sommar i vårt orangeri. Lätt stiger tempen till dryga 20 grader och jag inviger min mjuka sköna klänning med det coola Peace-märket från Loika.
 Sällan har väl en symbol varit mer passande 🕊



Jag vattnar citrusträd och fikon, tittar till mina spirande luktärter och kikar om dahliorna börjat gro. Ser pelargonerna och hortensiorna ta fart. Luften är fuktig och varm och det doftar citronblommor. Älskar't.



Detta blir en favorit i garderoben i sommar känner jag. Finns även i en supersnygg jeansblå färg.
Gillar du också härliga unika och hållbara plagg så kika in till Loika som skickar ditt paket inom 24 timmar!



Luktärter på rad i orangeriet. Här står de i väntan på att tas ut och härdas ännu mer.

Snart ska vi ge oss iväg och käka pizza i grannbyn. Godaste pizzan hittar man nämligen hos Gustafs i Kivik och jag skojar inte!

Kram M


Inga kommentarer: