tisdag 4 februari 2020

Vackraste träskulpturerna

Inlägget innehåller annonslänkar







Älskar när ljuset från det stora halvmåneformade fönstret på gaveln bilder vackra formationer i taket!
Ljusa dagar igen och det är ju alldeles underbart och bra för humöret.

Håller på att experimentera med min nya kamera som jag fick av min kära man i födelsedagspresent. En Nikon systemkamera som är min nya ögonsten. Måste bara lära mig lite mer hur den fungerar i olika miljöer och ljus....



Färgskalan i detta rum känner jag mig väldigt nöjd med och det är små detaljer som gör stor skillnad. De bärnstensfärgade ljuslyktorna till exempel ger en värme till inredningen. Kommer igen på bland annat kuddar i soffan och i ett par tavlor.

Ser ni något nytt i bilden kanske?
Ovanpå vitrinskåpet.



Det blev kärlek vid första ögonkastet jag såg dem.

Flyttar runt dem lite för att se var de passar in bäst.


Tisdagar sägs ju vara veckans längsta och tråkigaste dag men jag tycker den går hur fort som helst.
Nu blir det ett par timmars kontorsjobb och sen hoppas jag hinna med ett styrkepass på gymmet lite senare. Kanske hinna fota lite också innan kvällssysslorna tar över. Mycket kul som händer nu och som jag vill visa er!

❤ ❤ M ❤ ❤






Inga kommentarer: