fredag 7 februari 2020

Kampanj på skönhetsprodukter och mina favoriter

Samarbete med Cocopanda






Gapar det lite tomt i badrumsskåpet eller i necessären? Är du sugen på lite ny vårmake-up eller behöver du uppdatera med schampo, duschskum eller bodylotion? En ny parfym kanske?

Passa på att shoppa hem dina favoriter eller köpa en kärleksfull present till någon du tycker om.

Jag passade på att investera i lite nytt. Ska vi kika?



Denna färg heter Nude Glory och det är denna jag har på översta bilden.







Behövde lite nya make-up borstar och hittade dels ett set med tre borstar för olika behov och så köpte jag en separat med brett och platt borsthuvud som kan passa till contouring och puder.



Här ser ni den mjuka borsten från Beauty UK gjord av högkvalitativt syntetiskt hår.
Ger hög täckning och priset är suveränt.



En favorit när det kommer till foundation är denna från Clarins. Den håller länge, är matt och beroende på hur mycket eller lite man lägger på så kan man styra täckningsförmågan. 



Trots det låga priset är kvalitén super - och sitter som berget. Smetar inte av sig på kläder och täpper inte till porerna. Priset nu är 89 kr!



Lätt, luftigt och helt transparent.


Ja, det var ett litet smakprov på lite mysiga produkter jag gillar!
Vet att ni brukar uppskatta tips och speciellt när det är kampanj.

Fredagskramar ❤




Inga kommentarer: