måndag 11 november 2019

Har beställt adventskalender från Rituals

Inlägget innehåller annonslänk







Nämen vad har vi här då? Ett paket till mig från mig. Jag kände att jag även i år ville unna mig en riktigt lyxig och fin adventskalender. För det är jag värd...

Det är ju något speciellt med att ha en kalender med små överraskningar att öppna i december varje dag ända fram till julafton. Jag blir nog aldrig för gammal för att uppskatta och öppna paket tror jag.



Så det blev en adventskalender från Rituals även i år. Gillar deras produkter jättemycket och kalendern brukar innehålla massor av mysiga produkter. Deras duschmousse är ju till exempel helt ljuvlig. Kalendern brukar förutom make-up och skönhetsprodukter innehålla små doftljus som doftar jättegott så det får vi hoppas de stoppat i årets kalender också!




Ja, nu längtar man ju ännu mer till december och advent! 
Kram M ❤


Inga kommentarer: