torsdag 7 november 2019

Vandra på Österlen och rabatt på ryggsäck

I samarbete med Gaston Luga




Hos oss här på Österlen är det fortfarande väldigt grönt på många ställen även om de flesta träd har iklätt sig höstfärger och har börjat fälla sina löv. Höstarna här vid havet brukar vara ganska milda och i år har temperaturen varit väldigt snäll och human även om det varit någon frostnatt.

Jag älskar att ta långa promenader nu på hösten och insupa allt det vackra omkring oss. Det finns så många fantastiska platser här runt omkring och det är något av det jag uppskattar mest med att bo här. Det är hav, det är strand, det är skog, det är klippor, åkrar, ängar, forsar och bäckar....


Bara att sätta på sig ett par sköna kängor och packa ryggan och ge sig ut. En vacker höstdag stannade vi till vid en av tusentals äppelodlingar. De flesta äpplen är skördade och förutom att säljas som de är blir de bland annat till must och marmelader. 

Jag stannade till och beundrade de här paradisäpplena som riktigt glödde i höstsolen. Magiskt.



Nästa stopp blev vid Knäbäckshusen och Rörums strand. Jag blir lika hänförd varje gång jag kommer hit och det är ofta. Det är som att komma till en exotisk strand. På sommaren lockar den lite för många turister för sin litenhet och det är trångt och bökigt men resten av året. Åh!



Att vandra på den här stranden med Stenshuvud i bakgrunden och andas in den friska havsluften, det är balsam för själen det.



Min snygga ryggsäck kommer från Gaston Luga och denna modell heter Pärlan. Jag ÄLSKAR dessa ryggor, de passar verkligen alla och kvalitén är super.

Jag har fått möjlighet att ge er ett extremt bra erbjudande också. 
Just nu erbjuder nämligen Gaston Luga ett tidsbegränsat Singles' Day erbjudande. Du får hela 25% rabatt på alla produkter nu! Rabatten dras av automatiskt i kassan. Gäller 4-13/11 2019.
Fri frakt och retur.

Missade du erbjudandet? Du kan fortfarande använda min rabattkod:
"sandblomman19" för 15% rabatt istället.



Ha en fin dag!
Kram M ❤





1. Tröja / 2. Sweatbyxor / 3. Sweatshirt / 4. Skjorta / 5. Ullkappa / 6. Pannband / 7. Vantar / 8. Cardigan

Inga kommentarer: