söndag 28 april 2019

Kampanj hos Newport Home

Inlägget innehåller annonslänkar


Hoppas ni har en fin helg kära följare! Lite körigt här men jag ville ändå kika in till er med ett kanonerbjudande som gäller fram till midnatt.

Bästa Newport Home har nämligen 20-50%ALLT idag och det är med andra ord läge att kika in om man spanat in något fint där. För det finns hur mycket som helst kan jag lova.

Den urtjusiga kristallskålen som jag fyllt med blommor hittar ni såklart på rean. Visst är den maffig.


Massor av användningsområden för denna. Det är bara fantasin som sätter gränserna. Här testade jag att använda den som bubbelkylare. Verkligen festligt vid en middag.

Även kristallglasen och karaffen med bubblor kommer från Newport och har klickats hem vid tidigare kampanjer.

Nu tänkte jag testa att fylla skålen med min stora snäcksamling och ställa på chiffonjén. Tror det kan bli riktigt fint faktiskt.


Tror inte jag visat paraplystället tidigare? Det kommer också det från Newport Home. Har länge velat ha ett snyggt ställ för paraplyerna och blev helt kär i detta.


Ha en fortsatt fin söndag!
Kram M <3



Inga kommentarer: