torsdag 21 mars 2019

Tips på en favorit webbshop inom skönhet

Inlägget innehåller annonslänkar

Jag vet att ni är många med mig som uppskattar bra webshopar. När livet snurrar på och man inte riktigt hinner med i vardagen är det ju så smidigt att kunna sitta hemma vid vilken tid på dygnet som helst och kunna shoppa det man behöver.

Själv köper jag nästan uteslutande hårvård, hudvård och favorit makeupen på nätet. Bor man på landet som jag gör är ju utbudet inte det största precis....

Därför tänkte jag att jag idag skulle tipsa om Cocopanda som är en webbutik som säljer det mesta inom just smink, hudvård, hårvård och stylingprodukter till riktig bra priser. Det är alltid gratis frakt och det kommer ständigt nya bra erbjudanden.

Något jag själv uppskattar väldigt mycket är till exempel deras utbud av stora flaskor när det gäller schampo och balsam. Ofta har man ju något favoritmärke som man alltid går tillbaka till och då är det ju kanon att kunna köpa stora förpackningar till superbra pris.


Mitt favoritmärke när det gäller schampo och balsam är Joico. Aldrig har mitt hår varit i så bra kondition sedan jag började använda Joicos produkter. Som exempel kan man hos Cocopanda köpa en förpackning innehållande hela 1000 ml för endast 382 kronor. (Normal pris 589 kr). Varför betala mer när man kan få det till så bra pris!?

Men alla har vi olika hårtyper och favoritmärken så kika in om du hittar just din favorit i det stora utbudet. Jag lovar att du hittar det mesta här.




En riktigt bra mascara är denna 2000 Calorie Dramatic Volume från Max Factor. En mascara som verkligen ger galet mycket extra volym. Priset? 69 kronor - vad säger ni om det? KLICK.





Gillar ni Löwengrips produkter så är det 20% på dessa just nu! Torrschampot är min favorit. 





Just nu är det också kampanj på massor av olika paletter. Åh, det är ju så bra med paletter. Så smidigt att inte ha tio olika ögonskuggor till exempel utan allt samlat i en liten ask. 





Hoppas ni uppskattade dessa tips!

Nu ska jag jobba med ett kul samarbete och efter det blir det nog en tur till gymmet. Det behövs efter den här semestern vill jag lova :-)

Kram M <3



Inga kommentarer: