måndag 18 mars 2019

Hemma igen och ett par bra erbjudanden till er

Inlägget innehåller annonslänkar




Hej mina bästa följare! Det blev ett långt uppehåll här.... Efter drygt en månads semester i Sydafrika är jag nu tillbaka hemma i Casa Vik igen. Jag kände att jag behövde ta en paus från sociala medier och det var väldigt skönt och välbehövligt.


Det har varit helt fantastiska veckor och jag kommer att skriva om vår resa så fort jag får lite tid. Vi har bott på underbara ställen men inget slår väl att sova i sin egen säng ändå.


Strax innan vi åkte gjorde jag lite förändringar i sovrummet med nytt överkast, kuddar och en uppdaterad tavelvägg. När man varit borta ett tag uppskattar man ännu mer sitt hem tycker jag och jag är verkligen så nöjd med hur vårt sovrum ser ut nu. Den varma färgskalan gör mig lugn och trygg.




Idag tänkte jag tipsa om några riktiga klipp man kan göra just nu:





Jotex har 20% på alla stolar. Här ovan ser du några favoriter och det är sååå bra priser! 
Rabatten gäller till och med den 24/3 2019. KLICK.




Ellos har upp till 50% på utvald heminredning. Massor av populära varor till kampanjpriser - här kan man verkligen göra klipp. Några favoriter ovan. Rabatten gäller till och med den 26/3 2019.  KLICK.




Dags för nya vårskor? Köp 3 par skor och betala endast för 2. Passa på att shoppa till dig själv eller hela familjen. KLICK.


Ha en underbar måndag mina vänner!
Nu hörs vi snart igen.
Kram M <3



Inga kommentarer: