onsdag 27 mars 2019

Min favoritparfym

Annons i samarbete med Cocopanda






Idag tänkte jag att jag skulle tipsa er om min favoritparfym just nu. Den doftar så himla gott och passar både till vardags och till fest. Det bästa är att den finns på kampanj nu så själv ska jag ska absolut passa på!


Märket på parfymen är Abercrombie & Fitch och heter First Instinct. Har du testat denna?

First Instinct For Women är inspirerad av det där magiska första mötet mellan två människor, av det elektriska ögonblick då det bara säger klick. En känsla som är lättare att fånga i en doft än med ord. Visst låter det härligt och doften är faktiskt lite magisk.

Toppnoterna är magnolia, grapefrukt och passionsfrukt och hjärtnoterna apelsinblomma och nattviol. Basnoterna är amber och tonkaböner.



Så här ser flaskan ut.
Här kan du klicka hem First Instinct på kampanj (25%). Dessutom gratis frakt.




Vilken är din favoritparfym? 



Nu ska jag åka och hämta ett paket som jag är väldigt nyfiken på.

Ha en fin lillelördag!
Kram M <3







Inga kommentarer: