måndag 21 augusti 2017

Lite nytt i webshopen - ursnygga kaffekoppar

Hej måndag och hej nya vecka! Hade hoppats att bygget skulle ha kommit igång men alla papper med kommunen är fortfarande inte klara. Så segt.

I helgen var vi och tittade på nya golv och jag tror vi bestämt oss för vad det ska bli i hallen. Det kommer bli en stor hall på hela 23 m2 så vi ville ha något riktigt snyggt och något som passar på en så pass stor yta. Jag kan avslöja att det blir sten av något slag i alla fall och i sovrummet, Walk in Closet och gästrum blir det trägolv.

Så tänkte jag att jag skulle visa er lite nytt från min webshop! Visst är de riktigt snygga de här kaffekopparna som heter Chateau. Jag gillar dem jättemycket och man kan verkligen duka snyggt med dem!

Min webshop hittar ni på den här länken: www.shopcorn.com/sandblomman-interior

Tycker absolut att du ska kika in där redan nu!






Inga kommentarer: