söndag 23 november 2014

Marmorbricka och Så mycket bättre

God söndag på er!

Jag har precis haft värsta skratt- och gråtfesten till reprisen av Så mycket bättre. Jag brukar gråta en liten skvätt till det här programmet för jag blir så rörd av känslorna som förmedlas med sångerna. Den här gången skvalade dock tårarna i en strid ström. Inte ens lönt att försöka torka bort. Carola imponerade verkligen stort på mig och vilka minnen som väcks till låtarna! Tror många är eniga med mig där. Och alla artisterna levererade verkligen. Gissa om jag ska spela Orups version av Främling på Spotify hela eftermiddagen :-)

Wilma myser med mig i sängen även om hon inte var lika imponerad av programmet som jag.



En ny marmorbricka har hittat hem till vårt casa. Den blev så fin på skänken med den gamla kristallkaraffen och ett par glas. A drink anyone?


Önskar er den bästa söndagen. Jag har så mycket jag skulle vilja göra idag så jag måste försöka prioritera lite. Så går det när man slappar framför tv-repriser några timmar...

Inga kommentarer: