måndag 11 februari 2019

Små snödroppar på soffbordet

Åh, har ni sett den lilla buketten med snödroppar som jag satte i en liten vas på soffbordet. En härlig påminnelse om stundande vår och allt som kommer att spira framöver.

Jag är så glad att jag lyckades peta ner några snödroppslökar i rabatten utanför vårt sovrum i höstas. Har saknat snödroppar för de är ju ändå de första blommorna som tittar upp på våren och nu fick jag äntligen tummarna loss. Hur svårt kan det vara!?




Jag passade också på att lägga en svart fårfäll i den ena fåtöljen och visst blev den mysigt. Den marockanska puffen fick i samband med det flytta en våning ner för att få mer helhet med det svarta.


Nu är det verkligen full fart med allt som ska bli klart innan resan. Nycklarna är överlämnade till huspassarna och det känns tryggt och skönt.

Vi får se hur mycket jag hinner blogga från Sydafrika men jag har förberett en del blogginlägg så kika in här lite då och då för uppdatering, nya bilder från senaste projekten, erbjudanden med mera. Lite smått och gott i vanlig ordning alltså.

Kram M  <3


Inga kommentarer: