onsdag 8 mars 2017

Snygg designryggsäck och rabattkod

Hej på er! Idag på Internationella Kvinnodagen tycker jag vi ska peppa oss själva och alla fantastiska kvinnor lite extra:

"May we know them"
"May we raise them"
"May we be them"

Jäklar vad kallt det är... Våren har sannerligen svårt att få fäste i år. På språng i ny frisyr och min nya snyggeli-snygga ryggsäck från Gaston Luga.


Visst är den läcker? Tokgillar verkligen den feminina looken med ljusrosa läder och tjock svart canvas. Äntligen en ryggsäck som är både snygg och användbar och inte skäms för att bära med sig vart som helst.

Gaston Luga är ett nytt svenskt designmärke. Under en resa till en annan kontinent skedde ett spontant möte med grundaren Carl Sundquist och fransmannen Gaston Luga. Gaston övertygade Carl om att ryggsäcken är den ultimata resekompanjonen men att det finns alldeles för få snygga sådana i världen. Efter en del efterforskning beslöt sig Carl för att skapa ett eget ryggsäcksmärke, döpt efter sin inspiratör och med snygg & elegant design som grundsten. Produkterna skulle utmärka sig med detaljer som passficka, metallfötter och de mångfärgade läderadresslapparna.

Han har verkligen lyckats tycker jag!

Rabattkod

Självklart vill jag ge er mina kära följare möjlighet att köpa en designryggsäck och därför ger jag er med koden sandblomman15 15% rabatt på valfri ryggsäck från Gaston Luga. De finns i många olika färger och utföranden - inte bara rosa ;-)


Inga kommentarer: