torsdag 9 mars 2017

Mitt badrum och ny handduk från Beachhouse Company

Ibland när man sitter och bläddrar i inredningsmagasin och kikar runt på nätet och ser stora, lyxiga badrum kan man verkligen drömma sig bort och önska att man själv hade just ett sådant.

Jag gillar mitt lilla badrum! Det har ändå vad man behöver och jag är så glad att vi gjorde den där renoveringen förra året och bytte badrumsinredningen (hua - minns ni att den gamla var röd!?!)


Fastän vi inte har så stort hus så har vi ju faktiskt TVÅ badrum med dusch i båda och DET är lyx för mig! Att aldrig behöva känna sig stressad utan kan göra sig i ordning i den takt man själv vill.

Ha favoritprylarna framme, snygga handdukar och tända doftljus.... Har ni förresten sett att Beach House Company kompletterat sina fina badlakan med en mindre handduk? Super tycker jag och de är ju så snygga! De vita, mjuka och fräscha handdukarna med beige tryck passar perfekt i många badrum som mår bra av att "jordas" då vatten- och metall-elementen ofta är överrepresenterade.

Glöm inte heller att en grön växt - eller bara en liten vas med en grön kvist eller blomma i - gör så mycket för att få till den rätta harmoniska känslan i badrummet.




Inga kommentarer: