lördag 22 oktober 2016

Adventsljusstakar och stjärnor och superrabatt hos Ellos

Nu är det faktiskt inte mycket mer än en månad tills det är dags att plocka fram adventspyntet igen! Helt galet, jag vet. Tiden bara springer.

Jag får något slags litet pirr i magen när jag tänker på advent och jul. Jag tycker det är en sååå mysig tid och bara älskar att pynta med ljus och stjärnor.

Kan längta efter att köra och hämta boxarna med julgrejor i förrådet och varsamt plocka upp och gå igenom vad som ligger gömt där och vad man glömt att man hade... Är det så för er också?

Idag tipsar jag om en en massa fina adventsljusstakar och stjärnor från Ellos som har SÅ mycket fint. Kan avslöja att en av dessa är på väg hem till mig....

Och nu kommer det bästa av allt! I helgen, fram till midnatt söndagen den 23/10, får ni 30% rabatt på den dyraste varan med min kod! *

*Villkor
Nybeställning på kläder, skor, hemtextil, inomhusbelysning, tapeter eller mattor på Ellos.
Gäller max en gång per kund, t.o.m. 2016-10-23.
Kan ej kombineras med andra erbjudanden, prissänkta varor eller varor märkta med "kampanjpris" eller "design by". UGG, Odd Molly, SPANX, Vagabond och Odd Molly home är undantaget rabatten.
Gäller max en gång per kund. 


Klicka på bilden här nedan för att ta del av erbjudandet och ange koden 345437 i kassan så dras rabatten av. Happy Shopping!



Här nedan hittar du en hel rad finfina adventsljusstakar och stjärnor som du kan shoppa med erbjudandet ovan. Håll till godo!




















Inga kommentarer: