fredag 30 september 2016

Nytt i House Doctorkrukan - Det blev en ananas

Blommorna på loftet har sett lite ledsna ut efter sommaren och härom dagen investerade jag i lite nytt till krukorna där uppe.

På soffbordet planterade jag en suckulent i krukan från House Doctor och det blev lite udda... Slutresultatet liknande en ANANAS! Nu är ju ananas som inredningsdetalj fortfarande rätt inne så man kan väl säga att jag var lite trendig där, hihi...

I övrigt är jag väldigt förtjust i den här lite murriga färgskalan just nu med svart, grått, vitt och lite sandfärgat tillsammans med mycket gröna inslag av växter.


Är ni sugna på en smaskig äppelpaj kan jag rekommendera denna variant med ett knäckigt täcke av bland annat kokos och havregryn. Lätt som en plätt att svänga ihop och receptet hittar ni såklart på Tildas Kök & Vin.




Inga kommentarer: