tisdag 17 oktober 2023

Höstmode

Det var ett tag sedan.... Men nu har jag bestämt mig för att ta upp bloggandet igen. Jag älskar ju att skriva och tänk så länge bloggen ändå funnits i mitt liv.

Kommer som vanligt att bli en blandning av mitt liv här på Österlen. Glimtar från sådant som sätter lite guldkant på tillvaron och lite annat också. Inredning, mat, vin, trädgård, mode, skönhet, tips.... 
Hänger du med?


Idag bjuder jag på lite härlig outfit-inspiration. Höstmodet är väl ändå härligt. 

Jeanskjol och en underbar blus i silke/viskos från Copenhagen Luxe. Jag har även kjolen i en svart vaxad variant och älskar båda. Sitter bra, skön och stretchig.

En sådan här kjol är snygg till både blus och stickad tröja eller kofta. Finns massor av kombinationsmöjligheter, det gillar vi, eller hur!?!


Löven på våra plataner är fortfarande frodigt gröna men snart kommer de spraka i höstens alla färger. Det är så vackert. Älskar verkligen dessa träd.




Dags att ta itu med lite bokföring här. Inte det roligaste jag vet men ett måste. Ses snart igen!

Kram M


Inga kommentarer: