tisdag 24 oktober 2017

Rosa ballonger och rosa lurar - rabatt hos Sudio Sweden

Hej mina vänner! Hoppas ni haft en bra start på veckan. Mycket på gång just nu så jag kikar in lite snabbt innan det är dags för ett web-seminarium för mig.

Tänkte bara passa på att påminna er om rabatten hos Sudio Sweden! Jag har använt mina grymma lurar både igår och idag på gymmet (så fick jag sagt det också ;-)


Sandblomman15 ger er 15% rabatt på samtliga hörlurar hos Sudio Sweden (trådlösa, med sladd, med kåpor osv). Jag kan verkligen rekommendera dessa lurar - så himla bra ljud!

Samtidigt vill jag också uppmärksamma er på att Sudio Sweden under rosa månaden oktober skänker 10% av vinsten på sina rosa lurar till Rosa bandet. En fin sak.

Och visst är de fina mina rosa glasballonger söta. Piggar upp vilken grådag som helst.

Hörs snart igen! Var rädda om varandra! 
Kram <3

Inga kommentarer: