lördag 27 augusti 2016

En alldeles underbar liten fotogenlampa och en superduper tävling

Åh, måste visa er en så förtjusande liten fotogenlampa som pryder vårt hem. Den kommer från Karlskrona Lampfabrik och är så där gediget fin som man aldrig tröttnar på. Lampan är helt underbar att tända upp nu när det verkligen börjar mörkna snabbt på kvällarna!

Fotogenlampan kommer från finfina webshopen Oakway Interior som har sååå fina saker. Den här varianten heter "Nattlampa" och är i förnicklad mässing, 24 cm hög och att den har ett handtag gör att den är perfekt att bära med sig - för ni må tro att jag flyttar med mig denna! Mysig i orangeriet, på soffbordet, i köket osv....

Och nu kommer det bästa av allt. Ni har möjlighet att vinna en sådan lampa! På mitt Instagram-konto sandblomman_interior tävlar jag i samarbete med Oakway Interior ut en sådan nattlampa (värde 995 kronor) och ni kan välja mellan förnicklad mässing eller mässing (se bilden längst ner).

Så dagens tips -följ mig på Instagram och var med och tävla om denna skönhet! Tävlingsregler hittar ni där och tävlingen pågår till den 1 september.

Kram och lycka till!







Inga kommentarer: