torsdag 10 december 2015

Lite mer julpynt i vårt casa och fraktfritt hos Lagerhaus

Hjälp! Är det bara jag som tycker att tiden rusar fram och inte räcker till? I dag slog det ner som en bomb i mitt huvud att det är två veckor kvar till julafton. TVÅ veckor!? Och inte en endaste julklapp är inhandlad. Tackar högre makter för nätshopping. Ska strax sätta mig ner och surfa runt lite efter klappar till släkten.

Det grå, blåsiga och trista vädret gör ju inte precis att man kommer i julstämning. Ljus i mängder, stjärnor , mircoslingor och adventsljusstakar får skapa stämning inomhus. Det går åt galet mycket stearinljus och värmeljus just nu och i dag har vi fyllt på lagret ytterligare!

I kväll ska jag försöka komma i lite mer jul-mood. Sätta på julmusik, dricka glögg och kolla på Ernst Jul på tv.  Och tror minsann det får bli en brasa också.

Vill tipsa om att Lagerhaus har fraktfritt på alla varor 10-16 december. Ingen kod behövs. Klicka på bilden/länken i högerkanten här på sidan så kommer du till webshoppen!


På matsalsbordet just nu. Ljusboxen från House Doctor dekorerad med vackra julkulor i en underbar vinröd och beigerosa nyans. Granarna är från Tine K Home och en riktig julfavorit.


Skänken pyntar jag gärna efter säsong. Tavla Love Warriors, lampa Watt & Weke, ljusstake Liljan från Skultuna, ljuslykta Lara Bohnic Skultuna, svart stjärna i trä Granit, hjortar House Doctor och en ärvd gammal kristallkaraff.

Inga kommentarer: