onsdag 13 maj 2020

Kjol, klänningar och rabattkod

I samarbete med Hängmatta


Solen strålar även om vinden fortfarande är lite kall och idag bjuder jag på lite mode-reportage igen här på bloggen. Nu är man ju hur sugen som helst på lite nytt inför säsongen och jag vill gärna visa er lite nytt från Hängmatta och kan dessutom erbjuda en toppenbra rabattkod till dig!

Med min kod Sandblomman20 får du nämligen 20% rabatt på ett helt köp hos Hängmatta!

Häng med här så visar jag några av mina favoriter och alla plagg är direktlänkade:


Jag älskar prickigt! Föll direkt för den här söta kjolen som är så där lite Paris-chic med sin lagom vippiga vidd och dessutom älskar jag kjolar med fickor!

Finns även i andra färgställningar (rött, brunt, grönt)



Det här blir en favorit nu i vår och sommar.
Oändliga variationsmöjligheter beroende vad man sätter till.
Bylsig tröja och sneakers eller blus och klackar. Ett linne och flip-flops....

Ser ni förresten hur det börjar komma små blad på vinrankan ovanför mig? Åh, som jag längtar tills vi kan sitta här i pergolan och käka middag under taket av vindruvor.



Nästa favorit är denna ljuvligt blommiga klänning. 



Klänningen har knappar upptill i kragen, samt längst ut vid ärmarna. Den är lite längre baktill och har en snygg slits på sidan. Här har jag satt ett skärp i midjan men snygg att ha ledig och rak också.

Finns också med gul och röd bas.



Och ta daaaaa - här har vi den i gult.
Älskar att man kan bära den till byxor också.



Visst blir man glad av denna klänning!
Kommer hänga på mig ofta denna säsong kan jag lova.


Jag går ofta omkring med en kaffekopp i handen och njuter i vår trädgård.
Det är livskvalitet för mig.


Ha en fin dag och var rädd om dig!
Kram M <3


Inga kommentarer: